Zwrot i wymiana
Masz zawsze 30 dni na darmowy zwrot od daty otrzymania zamówienia, pod warunkiem że wszystkie produkty są w takim samym stanie, w jakim je otrzymałaś. Oznacza to, że produkty nie mogą być używane, nie mogą mieć uszkodzeń/plam, nie mogą pachnieć tytoniem, perfumami, potem itp., a metki nie mogą być oderwane.
Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia zwrotu/wymiany, jeśli produkt nie spełnia tych kryteriów.
Po upewnieniu się, że Twoje produkty kwalifikują się do zwrotu/wymiany, przeczytaj poniższe instrukcje:
1. Jeśli chcesz zwrócić lub wymienić zamówienie lub jego część, zgłoś to w naszym portalu zwrotów, który znajdziesz tutaj.
Wprowadź swój adres e-mail i numer zamówienia, a następnie wybierz produkty, które chcesz odesłać.
2. Oferujemy bezpośrednią wymianę wyłącznie na inny rozmiar tego samego modelu/koloru/designu.
Wybór innego produktu może wiązać się z dopłatą.
3. Jeśli chcesz wymienić produkt na inny rozmiar tego samego modelu, wybierz opcję „wymiana”.
4. Jeśli chcesz otrzymać zwrot pieniędzy, kod podarunkowy lub wybrać inny produkt, wybierz „zwrot”.
📌 Uwaga: Przy zgłaszaniu zwrotu w portalu upewnij się, że dokładnie zaznaczyłaś wszystkie produkty, które chcesz zwrócić. Jeśli jakiś produkt nie zostanie zaznaczony, nie będziesz mogła ubiegać się o jego zwrot ani wymianę.
📌 Jeśli skorzystałaś z rabatu ilościowego i zwrócisz część zamówienia tak, że przestaniesz spełniać warunki promocji, rabat zostanie anulowany.
5. Jeśli chcesz dokonać drugiej wymiany lub kolejnego zwrotu tego samego produktu, pokrywasz koszty wysyłki.
Paczki należy wysyłać bezpośrednio na nasz adres:
Hjaltesvej 8.1, 7500 Holstebro, Dania
Nie odbieramy przesyłek dostarczanych do paczkomatów itp.
Do paczki dołącz karteczkę z numerem zamówienia oraz informacją, czy chodzi o wymianę, czy zwrot.
6. Jeśli wybrałaś wymianę rozmiaru lub inny produkt (bez względu na to, czy wymaga dopłaty), otrzymasz nowe potwierdzenie zamówienia e-mailem po zakończeniu procesu.
Nowy produkt zostanie wysłany po otrzymaniu i przetworzeniu Twojej paczki zwrotnej.
7. Jeśli wybrałaś zwrot na kartę podarunkową, otrzymasz ją e-mailem.
Jeśli wybrałaś zwrot na kartę płatniczą, środki pojawią się na Twoim koncie w ciągu 1–5 dni roboczych.
Zwroty są przetwarzane jak najszybciej, maksymalnie do 7 dni roboczych od otrzymania paczki.
Masz pytania?
Napisz do nas: support@mayafreya.com
REKLAMACJE
Jeśli chciałabyś złożyć reklamację, na przykład w przypadku otrzymania niewłaściwego produktu, napisz do nas na support@mayafreya.com i dołącz zdjęcia.